آمادگی برای ساخت ۱۰۰ هتل در مشهد

رئیس جامعه هتل‌داران حرفه‌ای خراسان رضوی از آمادگی برای ساخت ۱۰۰ هتل در مشهد برابر قانون برنامه هفتم کشور خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، سید محمود مادرشاهیان یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳ در مراسم افتتاح هتل چهار ستاره فضیلت مشهد گفت: براساس برنامه ششم توسعه کشور تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری تشکیل شده و تاکنون نیز به عنوان بازوی اجرایی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عمل کرده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان تولید ملی با مشارکت مردم، اختیارات تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری افزایش پیدا کند و مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌ها تقویت شود.

او با اشاره به اسکان زائران در مدارس و مراکز اقامتی موقت و اضطراری گفت: در شان زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) نیست که در این مراکز با کمترین امکانات اسکان داده شوند، باید به بخش خصوصی کمک شود تا زیرساخت‌های اقامتی توسعه پیدا کند.

مادرشاهیان یادآور شد: خراسان رضوی با بیشترین مراکز اقامتی کشور در زمینه استانداردسازی پیشرو بوده است و بیش از ۹۰ درصد هتل‌های این استان استانداردسازی شده است.

رئیس جامعه هتل‌داران حرفه‌ای خراسان رضوی با اشاره به بهره‌برداری از هتل ۴ستاره فضیلت گفت: بعد از ۲۴ ماه تلاش این مجموعه با بهترین امکانات و شرایط به چرخه خدمت به زائران اضافه شده است.

هتل ۴ستاره فضیلت مشهد با حضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، محمود مادرشاهیان رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی و جمعی از فعالان گردشگری استان خراسان رضوی و مدیران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070900721
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha